Berichten ontvangen via Mijn Burgerprofiel
Via Mijn Burgerprofiel wordt u op de hoogte gebracht van veranderingen van een status in een lopend dossier, het ontvangen van een eBox-bericht of een mededeling van een overheidsdienst.
Berichten van Mijn Burgerprofiel
Gebeurt er iets dat uw aandacht vereist, dan toont Mijn Burgerprofiel dat als een bericht, dat u kunt terugvinden in uw Brievenbus in de tab Berichten(opent in nieuw venster).
Per bericht staat bovenaan de titel van het bericht, en daaronder het type van bericht, de verzender van het bericht, de datum van verzending en eventueel de datum
In de tab kunt u ongelezen berichten herkennen aan het blauwe bolletje voor de titel.
Notificatie per mail ontvangen
Om ervoor te zorgen dat u op de hoogte blijft van nieuwe berichten in Mijn Burgerprofiel kunt u best uw contactvoorkeuren instellen. Hierdoor stuurt Mijn Burgerprofiel voor elk bericht een e-mail naar een door u gekozen e-mailadres.
U kunt er ook meteen voor zorgen dat u zich zo goed als mogelijk wapent tegen phishing en hackers. Geef daarom een roepnaam in Mijn Burgerprofiel in, en lees de tips rond het herkennen van phishing en spoofing in Mijn Burgerprofiel.
Verschillende types van berichten
Mijn Burgerprofiel categoriseert de berichten die het uitstuurt in vier verschillende types. U kunt filteren op het type bericht.
Onder de titel van het bericht, vindt u steeds extra informatie, namelijk het type van bericht, de verzender van het bericht, de datum van de verzending van het bericht en de beschikbaarheidsdatum van het bericht (wanneer het bericht zal verdwijnen uit Mijn Burgerprofiel). Deze beschikbaarheidsdatum wordt gekozen door de verzender van het bericht.
Overzicht van alle berichten die u kunt ontvangen in Mijn Burgerprofiel
Een overzicht van berichten en de verzenders ervan die u via Mijn Burgerprofiel kunt ontvangen vindt u in de privacyverklaring.
Neem contact op indien nodig
Bij inhoudelijke vragen over een specifieke aanvraag, contacteert u de verantwoordelijke dienst van de desbetreffende dienstverlening.
Lukt de aanvraag niet? Heeft u een technisch probleem? Contacteer dan 1700.