Via Vlimpers-assistent heb je een overzicht van alle simulators waarmee je berekeningen kunt maken.
Zoek je meer informatie over Vlimpers als HR-businesspartner of HR-specialist van de Vlaamse overheid? Op deze webpagina vind je een overzicht.
Wat?
Vlimpers is het online HR-managementsysteem binnen de Vlaamse overheid dat wordt gebruikt voor het beheer van personeelsgegevens, functiegegevens en afwezigheden. Vlimpers is ook de basis voor de loonberekening.
Vlimpers heeft een uitgebreide selfservice-module waarmee je als HR-verantwoordelijke het dossierbeheer voor de medewerkers van je entiteit kunt opvolgen.
Aan de slag
Gebruik het Vlimpers-contactformulier om een vraag te stellen of documenten door te sturen naar het Agentschap Overheidspersoneel.
Raadpleeg de volledige profielgegevens van personeelsleden binnen je organisatie.
Afhankelijk van je functie kun je rechten via 'Toegangsbeheer' aanvragen om bepaalde gegevens na te kijken of aan te passen.
Vlimpers-modules
Breng de personeelsbehoeften van je entiteit helder in kaart en volg op een overzichtelijke manier op.
Krijg meer inzicht in het leer- en ontwikkelingsgedrag van je personeelsleden.
Raadpleeg de profielgegevens en loopbaanvoorkeuren van je personeelsleden.
Ga aan de slag met de werkplanning van continudiensten.
Volg rapporten, doelen en evaluatietaken op en ondersteun leidinggevenden in de PLOEG-cyclus.
Maak, onderhoud en beheer de functiebeschrijvingen binnen je entiteit.
Volg vacatures en sollicitaties eenvoudig op.
Over Vlimpers
Het standaard personeelssysteem waarmee de Vlaamse overheid haar personeelsgegevens, functiegegevens en personeelsafwezigheden beheert.
Een overzicht van het dienstverleningsaanbod.
Een overzicht van alle parameters waarop Vlimpers en Vlimpers Assistent zich baseren.
Welke entiteiten zijn klant van Vlimpers? Hoe word je klant?
Een overzicht van de facturatieprincipes en tarieven.