Raadpleeg je werklijst en het dashboard Afwezigheden in je selfservice.
Vlimpers voor leidinggevenden
Zoek je meer informatie over Vlimpers als leidinggevende van de Vlaamse overheid? Op deze webpagina vind je een overzicht.
Wat?
Vlimpers is het online HR-managementsysteem binnen de Vlaamse overheid dat wordt gebruikt voor het beheer van personeelsgegevens, functiegegevens en afwezigheden. Vlimpers is ook de basis voor de loonberekening.
Vlimpers heeft een uitgebreide selfservice-module waarmee je als leidinggevende onder meer kunt:
- de verlofaanvragen van je medewerkers goedkeuren via een werklijst;
- een overzicht van de afwezigheden voor je team raadplegen via de teamkalender;
- een rapport oproepen van de geldelijke loopbaan van een medewerker;
- profielgegevens en loopbaanvoorkeuren (enkel voor entiteiten die gebruik maken van de module Loopbaan) raadplegen van je medewerkers.
Lees meer over de rechten die je als leidinggevende hebt in Vlimpers.
Aan de slag
Krijg meer inzicht in het leer- en ontwikkelingsgedrag van je medewerkers.
Raadpleeg de profielgegevens en loopbaanvoorkeuren van je medewerkers.
Ga aan de slag met de werkplanning van continudiensten.
Volg doelstellingen en de proeftijd van je medewerkers op en bereid het jaarlijks evaluatiegesprek voor.
Volg vacatures en sollicitaties eenvoudig op.
Behandel de aanvragen van je medewerkers.