Gedaan met laden. U bevindt zich op: Zijbalk rechts: “Help” en “Resultaten” is niet meer zichtbaar Helpdesk EPB-software 3G
Zijbalk rechts: “Help” en “Resultaten” is niet meer zichtbaar
Geldig voor bouwaanvragen vanaf 01.01.2012
Probleem
Het kan gebeuren dat de zijbalk rechts, met “Snelle gegevensinvoer”, “Etiketten”, “Help” en “Resultaten” niet meer zichtbaar is, waardoor u deze vensters niet meer kunt openen.
Oplossing
U kunt dat oplossen door de volgende stappen te doorlopen:
- Stap 1
Klik bovenaan in de balk op “Vensters”.
- Stap 2
Klik vervolgens op “Oorspronkelijke configuratie herstellen”.
- Stap 3
Het scherm van de EPB-software zou zich dan moeten aanpassen, waardoor de zijbalk rechts terug zichtbaar is.
Niet gelukt?
Werkt deze oplossing niet? Bezorg ons dan de logbestanden via veka@vlaanderen.be(opent in uw e-mail applicatie). De logbestanden bevinden zich in de installatiemap van de software (meestal is dit C:\PEB\X.X.X\log).
- peb.log
- peb_start.log
- peb_db.log
- install.log
- peb.log.bak (indien aanwezig)