Onthaal en facility hub
Bezoek je het Herman Teirlinckgebouw in Brussel of werk je er en verwacht je bezoek of een levering? Lees op deze pagina alles over onthaal, bezoek, leveringen en verzending.
Algemene info onthaal
- Telefoonnummer:
- Algemeen nummer: 02 553 60 60
- Onthaal: 0492 38 04 46
- Onthaal +1: 0492 38 03 46
- Facility hub: 0492 38 05 69
- Mail:
- Openingsuren:
- Onthaal: van 8u tot 17u
(tussen 6u en 8u en tussen 17u en 20u is er een bewakingsagent aan het onthaal - Onthaal +1: van 8u tot 18u
- Facility hub: van 8u tot 11u30 en van 13u tot 15u30
- Onthaal: van 8u tot 17u
Dienstverlening onthaal
- Informeren over het gebouw
- Registreren bezoekers of personeelsleden zonder badge
- Uitlenen van fietsen, wagens, Ergo-kits, spelletjes,...
- Verwittigen van medewerkers bij leveringen
- Ondersteunen bij evacuatie
Dienstverlening onthaal verdieping +1
- Informeren over het reserveren en gebruiken van vergaderzalen
- Uitlenen van materiaal voor de vergaderingen: pointers, mobiele tv-schermen, conference speakers, mobiele microfoon, SDG poefjes, …
- Ondersteunen bij het gebruik van roomies, wifi, beamers, ideawall …
- Informeren over catering en schoonmaak op de vergaderverdieping
Dienstverlening facility hub
- Informeren over gebruik Bringme Box
- Uitlenen van beachvlaggen, roll-up banners, …
- Aanmaken van (nieuwe) badges
- Estafette punt, …
Wifi
QR-code (SCAN MIJ) is aanwezig in elk vergaderlokaal en aan het onthaal.
Toegangsbadge
- Je badge geeft je toegang tot (de niet-publieke zones van) het Herman Teirlinckgebouw.
- Prikklok
- Indien nodig is deze functie automatisch geactiveerd bij ontvangst van je toegangsbadge.
- Locatie: in de binnenstraat ter hoogte van de vestiaire van de polyvalente ruimte.
- De prikklok staat los van het toegangsbeleid van de Vlaamse overheid.
- In de 'omzendbrief plaats- en tijdsonafhankelijk werken' wordt het afbouwen van de prikplicht opgenomen. Afspraken hierrond worden op het niveau van elke entiteit gemaakt.
Procedure bezoekers
De vergaderzalen op het gelijkvloers en op de eerste verdieping zijn publiek toegankelijk. Ze zijn in de eerste plaats bedoeld voor overlegmomenten met externe partners die zich dan niet hoeven aan te melden en in te schrijven. Ze kunnen meteen naar de vergaderzaal gaan.
Voor vergaderingen in de kantorenzone (private zone) dienen bezoekers wel ingeschreven te zijn. Ze melden zich aan bij de balie op het gelijkvloers. De organisator van de vergadering komt nadien de bezoeker ophalen.
Bezoekersregistratie met de bezoekerskiosk
Jouw bezoeker kan zich vooraf registreren, aanmelden en wifi-toegang aanvragen en dit alles zonder langs het onthaal te passeren. Laat je bezoeker zich registreren met de bezoekerskiosk.
Leveringen
- Leveringen gebeuren via de loskade: aan de achterkant van het gebouw, naast de ingang van de parking.
Vraag aan je leverancier om alle gegevens duidelijk op de leveringsnota te zetten:- Adres: Havenlaan 88, 1000 Brussel
- Na(a)m(en) van de perso(o)n(en) die de bestelling in ontvangst zal (zullen) nemen
- Entiteit
- Verdieping, zone/ kern waar de bestemmeling meestal werkt
- Telefoonnummer, e-mailadres bestemmeling
- Referentienummer bestelling