Vraag advies of bezorg een document aan een dossierbehandelaar van de personeelsadministratie.
Vlimpers-selfservice voor personeelsleden
Als personeelslid van de Vlaamse overheid beschik je over een digitaal loket waar je terecht kunt voor onder andere afwezigheidsaanvragen, documenten en loonfiches.
De startpagina
Na het aanmelden kom je in de startpagina voorzien van:
- je naam en persoonlijk Vlimpers-nummer;
- de twee meest actuele nieuwsberichten met een snelkoppeling naar ‘Meer nieuws’;
- een reeks tegels voor algemene thema’s zoals ‘Verlof & werktijd’ en ‘Loon’.
Aan de slag met de selfservice
Vraag verlof aan of registreer telewerk.
Je beschikt over een overzicht van je opgenomen en beschikbare verlof.
Raadpleeg de webpagina's over woon-werkverkeer voor meer informatie over de verschillende vervoersmiddelen.
Raadpleeg de webpagina over verloning en voordelen voor meer informatie.
Raadpleeg de webpagina over de bedrijfsfiets en ontdek het volledige stappenplan.
Je beschikt over de berekening en een overzicht van je aantal ontvangen maaltijdcheques.
Vraag een vergoeding of toelage aan.
Schrijf je in via het digitaal leerplatform.
Druk je ziekte- of werkgeversattest, een formulier voor vakbondspremie zelf af. Vraag eventueel een vakantieattest aan.
Bekijk online je digitale personeelsdossier.
Houd zelf je persoonsgegevens actueel.
In Vlimpers heb je een profiel in beheer.
Hoe werkt de selfservice?
Je kunt navigeren op twee manieren:
- Je klikt op één van de tegels op de startpagina.
- Je navigeert binnen de selfservice via het kompasicoon (rechtsboven in het scherm).
Afhankelijk van je keuze kun je snel naar bepaalde acties en je dossier in detail via ‘Overzicht selfservice’ raadplegen.