Gedaan met laden. U bevindt zich op: Nieuwe werkwijze klantenbeheer Het Facilitair Bedrijf: altijd bereikbaar, beschikbaar op vraag Het Facilitair Bedrijf

Nieuwe werkwijze klantenbeheer Het Facilitair Bedrijf: altijd bereikbaar, beschikbaar op vraag

Nieuwsbericht
27 september 2024

Er zijn momenteel echter enkele klantenbeheerders voor langere tijd onbeschikbaar. Het Facilitair Bedrijf wil maximaal bereikbaar blijven voor hun klanten. Daarom kiezen ze ervoor om alvast tijdelijk over te schakelen naar een hybride klantenwerking.

Vanaf nu kan je de klantenbeheerders contacteren via het e-mailadres klantenbeheer.facilitairbedrijf@vlaanderen.be(opent in uw e-mail applicatie) of via het telefoonnummer 02 553 09 22.

Uiteraard blijven ze daarnaast ook altijd persoonlijk beschikbaar, op vraag. De periodieke overlegmomenten schorten ze dus even op. Ingeplande overlegmomenten gaan nog door, nieuwe overlegmomenten gebeuren enkel op vraag van de klant.

Je kan als klant Het Facilitair Bedrijf dus eenvoudiger bereiken, los van eventuele beschikbaarheid van je eigen klantenbeheerder. Registratie van alle vragen en contactmomenten in het centrale CRM-systeem, zorgt ervoor dat elke klantenbeheerder van elke situatie op de hoogte is.

Deze nieuwe werking wordt eind oktober een eerste keer geëvalueerd.