Gedaan met laden. U bevindt zich op: Contact opnemen met Het Facilitair Bedrijf Het Facilitair Bedrijf

Contact opnemen met Het Facilitair Bedrijf

Heb je vragen over de dienstverlening van Het Facilitair Bedrijf, dan kan je ons contacteren via Facilipunt. Daarnaast staat ook het team klantenbeheer klaar om jouw vragen te beantwoorden.

Er zijn momenteel enkele klantenbeheerders voor langere tijd onbeschikbaar. Het Facilitair Bedrijf wil maximaal bereikbaar blijven voor zijn klanten. Daarom kiezen we ervoor om alvast tijdelijk over te schakelen naar een hybride klantenwerking.

Facilipunt

Het centrale webportaal voor al jouw (aan)vragen op vlak van huisvesting, schoonmaak, catering, drukwerk, goederen- en contractbeheer, post en transport en facilitair advies.

Via Facilipunt komt jouw vraag onmiddellijk terecht bij de juiste collega van Het Facilitair Bedrijf en bespaar je jezelf deze zoektocht. Bovendien kunnen we zo de beste opvolging garanderen en kan je ten allen tijde een overzicht van al jouw meldingen raadplegen in Facilipunt. Zo ben je ook steeds op de hoogte.
Je kan Facilipunt via mail(opent in uw e-mail applicatie) bereiken, per telefoon (02/553.20.00) of je maakt je melding meteen in het webportaal.

Team Klantenbeheer: altijd bereikbaar, beschikbaar op vraag

De klantenbeheerder is de persoon op wie je kan rekenen voor het voorstellen van en het geven van advies over de dienstverlening van Het Facilitair Bedrijf en het capteren van je noden op (middel)lange termijn.

Het team is bereikbaar via mail(opent in uw e-mail applicatie) of telefoon (02/553.09.22). Zij bepalen op basis van beschikbaarheid wie je helpt.

Lokale besturen

Lokale besturen die interesse hebben in onze dienstverlening, nemen contact op via Facilipunt(opent in uw e-mail applicatie). Een klantenbeheerder neemt zo snel mogelijk contact met je op.