Raamcontract inhuren profielen analoge archiefverwerking en projecten archief- en informatiebeheer
Het Facilitair Bedrijf sloot een raamcontract om (expert)profielen voor archiefverwerking in te huren. Daarnaast behoort ook het ondersteunen van informatiespecialist(en) binnen de Vlaamse overheid en/of het volledig (zelfstandig) uitvoeren van projecten m.b.t. archief-/informatiebeheer tot de mogelijke dienstverlening.
Voor wie
Dit raamcontract staat open voor o.a. overheidsinstanties van de Vlaamse overheid, lokale besturen en de Vlaamse Gemeenschapscommissie, het Vlaams Parlement en zijn diensten, Vlaamse Openbare Instellingen die niet behoren tot de Vlaamse administratie (zoals vastgelegd in art. I.3., 4° van het Bestuursdecreet van 7 december 2018), provinciegouverneurs en de arrondissementscommissarissen.
Aanbod
Profielen
In het raamcontract zijn met de leverancier profielcategorieën afgesproken. Per categorie is het mogelijk om binnen het raamcontract verschillende profielen in te huren.
Een overzicht van de profielen vind je in het document “Bestelinfo” met de procedure, prijzen, profielbeschrijvingen in onze raamcontractencatalogus.
Voorbeelden van mogelijke projecten
Algemene consultancy archief- en informatiebeheer
Definiëren van een serie en bijhorende selectieregels
Uitschrijven substitutieprocedure
Inventarisatie
Reinigen, (her)verpakken en beschrijven
Voorbereiding op vernietiging
Aanvragen en bestellen
Indien je van deze raamovereenkomst wenst af te nemen, kan je rechtstreeks contact opnemen met de leverancier zoals beschreven in de raamcontractencatalogus. Als je klant bent van het dienstencentrum volstaat een melding in Facilipunt.