Gedaan met laden. U bevindt zich op: Hoe toon je gesprekken van een community op een SharePoint-site? Vragen en antwoorden over Viva Engage
Hoe toon je gesprekken van een community op een SharePoint-site?
Deze inhoud is enkel bedoeld voor SharePoint-beheerders.
Het gaat namelijk over het embedden (of anders gezegd: opnemen, incorporeren) van een Viva Engage-gesprek op een Sharepoint-site.
Wanneer je SharePoint-sites gebruikt, kan het handig zijn om Viva Engage-gesprekken weer te geven in een specifieke community of met een specifieke hashtag op de homepage van de SharePoint-site.
- Stap 1
Ga naar Viva Engage en navigeer naar de community die je aan je SharePoint-site wilt toevoegen.
- Stap 2
Selecteer en kopieer het adres (URL) op de adresbalk.
- Stap 3
Ga naar de pagina op je SharePoint-site waar de gesprekken moeten worden weergegeven.
- Stap 4
Klik op Bewerken in de bovenste hoek boven de banner van de pagina.
- Stap 5
Navigeer naar de locatie waar de gesprekken moeten worden weergegeven.
- Stap 6
Klik op de "+" en selecteer Viva Engage-Gesprekken.
- Stap 7
Plak het adres in het dialoogvenster, selecteer de grootte van de vensters en klik op "X" om het deelvenster te sluiten.
- Stap 8
Klik op Publiceren in de bovenste hoek.