Gedaan met laden. U bevindt zich op: Hoe los je een synchronisatieprobleem in OneDrive voor Bedrijven op? Vragen en antwoorden over OneDrive voor Bedrijven
Hoe los je een synchronisatieprobleem in OneDrive voor Bedrijven op?
Werkt je OneDrive voor Bedrijven sync client app niet goed? Ga dan volgende zaken na:
- Stap 1
Zorg dat je OneDrive voor Bedrijven sync app up-to-date is.
- Stap 2
Zorg dat je bestands- en mapnamen geen ongeldige karakters of bestandstypes bevatten. (\ / : * ? " < > | # { } % ~ &)
- Stap 3
Zorg dat het maximaal aantal karakters voor bestanden en mappen niet overschreden is (<255).
- Stap 4
Repareer de OneDrive voor Bedrijven-synchronisatieverbinding.
- Stap 5
Stop en herstart de synchronisatie voor een OneDrive voor Bedrijven-map.
- Stap 6
Klik op de melding en volg de instructies.