Gedaan met laden. U bevindt zich op: Hoe kan je je itsme-account heractiveren? Vragen en antwoorden over jouw toestellen
Hoe kan je je itsme-account heractiveren?
Wanneer je eerder je itsme-account had geblokkeerd, kan je beslissen om deze terug te heractiveren zodat je de itsme-app opnieuw kan gebruiken.
- Stap 1
Surf naar https://www.itsme-ID.com(opent in nieuw venster) en selecteer Mijn Account > Activeer je itsme
- Stap 2
Geef je gsm-nummer in
- Stap 3
Bevestig je identiteitsgegevens: controleer je gegevens en bevestig de heractivatie van je itsme-account
- Stap 4
Steek je eID in de kaartlezer en geef de pincode van je eID in
- Stap 5
Je account is vanaf dan weer bruikbaar. Je ontvangt een sms ter bevestiging
Tips
- Had je je itsme-account ooit aangemaakt via je bank, dan zal je een nieuw identificatietoken moeten aanvragen via de itsme app op je smartphone of opnieuw langs gaan bij je bank.
- Heb je nog andere vragen over itsme? Raadpleeg dan https://www.itsme.be/faq(opent in nieuw venster)