Gedaan met laden. U bevindt zich op: Hoe start je Planner? Planner

Hoe start je Planner?

Met Planner kan je makkelijk taken voor je team organiseren en toewijzen, documenten delen en updates krijgen over de vooruitgang van de taken. Om de Planner app te starten, volg onderstaande procedure.

  • Stap 1

    Open een browser en ga naar office.com

  • Stap 2

    Meld je aan met je Microsoft-accountgegevens (voornaam.achternaam@vlaanderen.be)

  • Stap 3

  • Stap 4

Tips

Er zijn nog andere manieren om Planner te openen.

  • Op de startpagina kan je ‘Planner’ typen in het zoekveld bovenaan.
  • Je kunt ook rechtstreeks naar de Planner-app gaan door tasks.office.com in de adresbalk van je browser te typen.
  • Klik op de Office 365 homepageknop in de linkerhoek. In het menu dat wordt geopend, klik je op Planner, of op Alle apps als je planner niet ziet.