Gedaan met laden. U bevindt zich op: Hoe voeg je een gedeelde (groeps-)mailbox toe in Outlook? Outlook
Hoe voeg je een gedeelde (groeps-)mailbox toe in Outlook?
Soms worden er in Outlook mailboxen aangemaakt die niet aan één persoon hangen, maar wel aan een groep van mensen, bijvoorbeeld secretariaat-bosbeheer@vlaanderen.be(opent in uw e-mail applicatie).
Als je toegang hebt, mag je deze gedeelde mailbox ook op een permanente manier toevoegen aan je Outlook-mappen zodat je hem steeds makkelijk kan raadplegen.
- Stap 1
Ga in Outlook naar Bestand - Accountinstellingen - Accountinstellingen
- Stap 2
Selecteer in het tabblad E-mail je eigen mailbox en klik op Wijzigen
- Stap 3
Klik op de knop Meer Instellingen
- Stap 4
Selecteer het tabblad Geavanceerd en klik op Toevoegen
- Stap 5
Vul het e-mailadres in van de gedeelde mailbox en klik OK
- Stap 6
Ook in de volgende schermen klik je telkens OK