Gedaan met laden. U bevindt zich op: Hoe plan je een vergadering in een oogopslag in Outlook Online? Outlook
Hoe plan je een vergadering in een oogopslag in Outlook Online?
Outlook Online biedt de mogelijkheid om snel een vergadering te plannen. Hierbij kan je de belangrijkste gegevens van de vergadering opgeven. Een aantal details worden hier niet weergegeven maar zijn vlot beschikbaar door het scherm volledig te openen.
- Stap 1
Open je agenda.
- Stap 2
Klik in je agenda op de plaats waar je een vergadering wil plannen.
- Stap 3
Vul de details aan:
- Typ de titel van de vergadering.
- Typ de naam van de mensen die je wenst uit te nodigen.
Outlook vult automatisch aan indien je contactpersonen herkend worden. - Selecteer of pas aan: de datum, begintijd en eindtijd van de vergadering.
Deze zijn reeds ingevuld op basis van waar je klikte in je Agenda (datum, begintijd) en op basis van je standaard instellingen (eindtijd). - Typ de naam van het vergaderlokaal.
- Voeg een beschrijving in.
- Stap 4
Klik op Opslaan.