Gedaan met laden. U bevindt zich op: Hoe voeg je een eenvoudige tabel toe aan een pagina? OneNote

Hoe voeg je een eenvoudige tabel toe aan een pagina?

In OneNote kan je eenvoudige tabellen invoegen om je gegevens in een duidelijk overzicht te gieten.

    • Stap 1

      Kies Invoegen > Tabel.

    • Stap 2

      Klik met de cursor in het raster om het aantal rijen en kolommen te bepalen.

    • Stap 3

      De tabel wordt gelijk aan de pagina toegevoegd.
      Om de tabel verder te wijzigen, klik je erin en gebruik je het extra tabblad Indeling dat bovenaan verschijnt, of klik je rechts in de tabel en kies je Tabel.

    Tip

    Hou je liever je handen op het toetsenbord? Je kan een tabel ook aanmaken met de Enter- en Tabtoetsen:

    1. Typ eerst de inhoud van de allereerste cel.
    2. Druk dan zoveel keren op <TAB> als het aantal kolommen dat je wil.
    3. Heb je het gewenste aantal kolommen bereikt, maak dan een tweede rij aan door op <ENTER> te drukken.
      Van nu af aan kan je nieuwe rijen toevoegen door weer de <TAB> te gebruiken.