Hoe koppel je je notities aan een vergadering?
Als je notities neemt tijdens vergaderingen, dan is het handig om je notities te koppelen aan de vergadering in Outlook. Hierdoor vind je ze makkelijk terug en hoef je niet te twijfelen of je wel de juiste notities hebt voor een bepaalde vergadering.
- Stap 1
Ga naar de OneNote-sectie waar je de notities gaat nemen en maak een nieuwe pagina
- Stap 2
Klik in het tabblad Start op Details van vergadering.
- Stap 3
Kies de afspraak waaraan je je notities wilt koppelen.
Zie je de afspraak niet in de lijst, klik dan op Een vergadering van een andere dag kiezen… om door je agenda te bladeren. - Stap 4
De details van de vergadering worden nu aan de pagina toegevoegd. Hierin staat onder andere de koppeling waarmee je kan doorklikken naar de afspraak in Outlook.
- Stap 5
Ook vanuit Outlook kan je voortaan doorklikken naar deze notities: open de afspraak, klik bovenaan op Notities bij vergadering en kies Zelf notities maken.
De gekoppelde OneNote-pagina opent.Opmerking: Dit werkt alleen als je je vergaderingen in Outlook bijhoudt, want daar haalt OneNote de informatie op.