Gedaan met laden. U bevindt zich op: Wat moet je doen als je e-mailadres wijzigt? Mobiel printen
Wat moet je doen als je e-mailadres wijzigt?
Opgelet
Het is mogelijk dat je van entiteit verandert en dat je e-mailadres ook verandert.
Bij het mobiel printen is je e-mailadres de sleutel voor het systeem om jouw print-outs bij te houden. Als je e-mailadres dus gewijzigd wordt, moet je deze wijziging ook doorgeven aan de dienst Gebruikersbeheer.
- Stuur een e-mail naar gebruikersbeheer@vlaanderen.be of telefoneer naar 1700
- Geef je oude en nieuwe e-mail adres
- Vraag om dit aan te passen met het oog op "mobiel printen"
- Na deze aanpassing kan het tot één dag duren vooraleer je mobiel zal kunnen printen (de synchronisatie gebruikt 's nachts).
- Doorloop daarna even de stappen uit Hoe start je met mobiel printen? (Stap 4)
Wil je testen of de aanpassing geslaagd is?
- Stap 1
Open een testdocument naar keuze
- Stap 2
Kies Bestand / Afdrukken
- Stap 3
Selecteer Ricoh_PRAAS (V2) of Ricoh PraaS (V3)
- Stap 4
Klik op de knop Afdrukken
- Stap 5
Als de aanpassing van je e-mail adres correct is gebeurd, zal je document beschikbaar zijn op de PraaS printers na het aanmelden met de badge.