Klacht of melding over NARIC-Vlaanderen
Neem altijd eerst contact op met de dossierbehandelaar. Als je niet tevreden bent over NARIC-Vlaanderen kun je vervolgens online een probleem melden of een klacht indienen.
Klacht over NARIC-Vlaanderen?
Heb je een klacht over de werking van NARIC-Vlaanderen? Volg dan onderstaand stappenplan.
- Stap 1
Dossierbehandelaar
Neem in eerste instantie contact op met je dossierbehandelaar om het probleem te bespreken.
- Stap 2
Meldpunt Onderwijs en Vorming
Als je niet tevreden bent over stap 1, kun je online klacht indienen over NARIC-Vlaanderen via het Meldpunt Onderwijs en Vorming(opent in nieuw venster).
- Stap 3
Vlaamse Ombudsdienst
Ben je ook niet tevreden met het antwoord van de klachtenbehandelaar na stap 2, dan kun je contact opnemen met de Vlaamse Ombudsdienst.
Geen klacht, maar wel probleem melden?
Heb je niet meteen een klacht, maar wil je iets melden over NARIC-Vlaanderen? Je kunt een probleem melden over NARIC-Vlaanderen via het Meldpunt Onderwijs en Vorming(opent in nieuw venster).