Gedaan met laden. U bevindt zich op: Ombuds Brussel
Ombuds Brussel
Hebt u een probleem met een Brusselse overheidsdienst? Contacteer Ombuds Brussel, de onafhankelijke ombudsdienst tussen de burgers en de overheidsdiensten.
- Ombuds Brussel behandelt klachten van personen, bedrijven of verenigingen met betrekking tot de gewestelijke overheidsdiensten in Brussel (uitgezonderd de MIVB) of de Brusselse gemeentelijke overheidsdiensten (uitgezonderd de gemeenten en OCMW’s van Elsene en Schaarbeek, die over een eigen ombudsdienst beschikken).
- Ombuds Brussel probeert uw standpunt te verzoenen met dat van de overheidsdienst en voert onderzoeken uit om de oorzaak van de klachten te achterhalen.
Voor u Ombuds Brussel contacteert, neem altijd eerst contact op met de administratie waarover u een klacht hebt. Probeer uw probleem dus eerst rechtstreeks met die betrokken instantie uit te klaren.
Contactgegevens
Ombuds Brussel
- Website
- be.brussels/nl/over-het-gewest/klachten opent in nieuw venster
www.ombuds.brussels/nl opent in nieuw venster - klachten@ombuds.brussels
- Telefoon
- 02 549 67 00
- Adres
Ombuds Brussel
Oud Korenhuis 1, 1000 Brussel, België
Routeplanner opent in nieuw venster