Contact Center Ondernemen (VLAIO)
Het Contact Center van Agentschap Innoveren & Ondernemen (VLAIO):
- garandeert een klantvriendelijk onthaal (zowel aan de balies, per e-mail of bij telefonisch contact)
- vangt vragen van ondernemers op en registreert ze
- werkt mee aan het verspreiden van informatie naar ondernemers (via websites, brochures of infosessies).
Een groot gedeelte van de vragen wordt rechtstreeks door de medewerkers en accountmanagers beantwoord. Klantvriendelijkheid, snelheid, volledigheid en juistheid zijn hierbij zeer belangrijk en worden ook opgevolgd. Vragen die het agentschap zelf niet kan beantwoorden, worden doorverwezen naar collega's uit de andere diensten en andere overheden of organisaties.
De medewerkers van het contactcenter vangen vragen op waarbij de ondernemer/klant niet weet tot wie zich te richten. Ze registreren de vraag, doen aan eerstelijnsvraagarticulatie en helpen de ondernemer verder.
Contactgegevens
Contact Center Ondernemen (VLAIO)
- Website
- www.vlaio.be opent in nieuw venster
- info@vlaio.be
- Telefoon
- 0800 20 555
- Kantooruren
- Maandag
- 9:00 - 12:15 en 13:15 - 17:00
- Dinsdag
- 9:00 - 12:15 en 13:15 - 17:00
- Woensdag
- 9:00 - 12:15 en 13:15 - 17:00
- Donderdag
- 9:00 - 12:15 en 13:15 - 17:00
- Vrijdag
- 9:00 - 12:15 en 13:15 - 17:00
- Adres
VLAIO (Agentschap Innoveren & Ondernemen)
Contact Center Ondernemen (VLAIO)Dirk Boutsgebouw
Diestsepoort 6 bus 31, 3000 Leuven
Routeplanner opent in nieuw venster