Gedaan met laden. U bevindt zich op: Professioneel omgaan met klanten voor huishoudhulpen.
Professioneel omgaan met klanten voor huishoudhulpen.
Beschrijving
Wat wordt van een professionele huishoudhulp in contact met klanten verwacht ?
Waarom is een professionele houding belangrijk ?
Moet men dezelfde houding aannemen bij elke particulier ? Wat maakt dat daar verschillen kunnen in zijn.
We leren de deel nemer een correcte balans te vinden tussen afstand en nabijheid.
We oefenen de juiste houding in door middel van situatieoefeningen. Er tevens aandacht besteed aan deontologie en beroepshouding.
Vanuit de groep stellen we de sleutel- en attitude gerichte competenties op de huishoudhulp met betrekking tot klantencontact.
Om als dienstenchequewerknemer professioneel te kunnen omgaan met diverse klanten is het een must om zichzelf te kennen met kwaliteiten, valkuilen en daaraan gekoppelde uitdagingen en allergieën.
Elke deelnemer detecteert zijn eigen werkpunten m.b.t. deze competenties. Hieraan koppelen we een haalbaar actieplan.
Opleidingsduur
Opleiding van een halve dag : duur 4 u.
Aantal deelnemers : max. 15.
Kostprijs
De kostprijs van deze offerte wordt op maat van uw situatie in overleg met u bepaald, in kader van een optimale financiële ontzorging.