Gedaan met laden. U bevindt zich op: Omgaan met klanten: een kunst?!

Omgaan met klanten: een kunst?!

  • IN-Z
  • Erkenningsnummer: VG_E_06526
  • Goedgekeurd op: 18 juni 2021

Beschrijving

Als huishoudhulp kom je bij heel veel verschillende klanten. Sommigen zijn erg veeleisend of weinig respectvol. Een tevreden klant is meestal ook een klant die jou met respect behandeld. In de zorg voor tevreden klanten is het belangrijk goed te weten wat elke specifieke klant belangrijk vindt. In deze opleiding bieden we handvaten om klantgericht te werken. Daarnaast is het even belangrijk om ook duidelijk te zijn in wat haalbaar is of niet. Die duidelijkheid op een klantvriendelijke manier aanbrengen, zorgt opnieuw voor tevreden klanten. In deze opleiding leer je dus de kunst om op een klantvriendelijke en klantgerichte manier om te gaan met klanten, zodat ook zij respectvol omgaan met jou.

Opleidingsduur

De opleiding bestaat uit 2 online sessies van 2u

Kostprijs

Duur: 2 online sessies van 2u (de datum en precieze aanvangsuur te bepalen in overleg met de opdrachtgever) Groepsgrootte: min. 6 p. en max. 15 p. Kostprijs: €625 voor 2 online sessies van 2u (excl. BTW)