Gedaan met laden. U bevindt zich op: Klantvriendelijk werken en attitude (4 u.)

Klantvriendelijk werken en attitude (4 u.)

  • VIAC
  • Erkenningsnummer: VG_E_00657
  • Goedgekeurd op: 21 juni 2013

Beschrijving

In deze vorming leren de dienstencheque medewerkers klantgericht te denken en te werken. Aspecten zoals verwachtingen, verantwoordelijkheden , afspraken, zelfevaluatie en attitudes worden uitgediept. Het hanteren van klantgerichte vaardigheden zorgt immers voor tevreden klanten. Bovendien zorgen kwaliteitsbewuste medewerkers voor een positieve uitstraling van het dienstencheque bedrijf. De vorming 'Klantvriendelijk werken en attitude' werd reeds goedgekeurd voor 3 uur op 23/02/2011, onder het erkenningsnummer E263. Deze vorming zouden wij eveneens willen aanbieden in 4 uur.

Opleidingsduur

Deze vorming kan op locatie worden verzorgd voor maximaal 20 cursisten. De vorming bestaat uit 1 sessie van 4 uur en kan doorgaan zowel tijdens de voormiddag als tijdens de namiddag, afhankelijk van de voorkeur van de aanvragende organisatie.

Kostprijs

De kostprijs van de vorming is een groepsprijs en bedraagt 121,5 euro per lesuur of 486 euro voor een vorming van 4 uur. Hierbij worden nog de verplaatsingkosten van onze lesgevers in rekening gebracht. De prijs kan jaarlijks worden aangepast.