Gedaan met laden. U bevindt zich op: Klantvriendelijk werken en attitude (3 u.)
Klantvriendelijk werken en attitude (3 u.)
Beschrijving
In deze vorming leren de dienstencheque medewerkers klantgericht te denken en te werken. Aspecten zoals verwachtingen, verantwoordelijkheden , afspraken, zelfevaluatie en attitudes worden uitgediept. Het hanteren van klantgerichte vaardigheden zorgt immers voor tevreden klanten. Bovendien zorgen kwaliteitsbewuste medewerkers voor een positieve uitstraling van het dienstencheque bedrijf.
Opleidingsduur
Deze vorming kan worden verzorgd voor maximaal 20 cursisten. Zij bestaat uit één sessie van 3 uur en kan doorgaan zowel tijdens de voormiddag als tijdens de namiddag, afhankelijk van de voorkeur van de aanvragende instantie.
Kostprijs
De kostprijs van de vorming is een groepsprijs en bedraagt 117¤ per lesuur, of 351¤ voor 3 uur. Hierbij worden nog de verplaatsingskosten aangerekend. De kostprijs kan jaarlijks worden aangepast.