Gedaan met laden. U bevindt zich op: Klantgerichtheid

Klantgerichtheid

  • XL Training
  • Erkenningsnummer: VG_E_06185
  • Goedgekeurd op: 2 januari 2017

Beschrijving

Een huishoudhulp gaat steeds bij klanten thuis poetsen. Het is dus zeer belangrijk dat men leert te communiceren met deze klanten op een beleefde manier. Een huishoudhulp die goed poetst is immers niet altijd een goede huishoudhulp. Communicatie, discretie en deontologie zijn key-factoren in het uit oefenen van deze job. Deze opleiding legt deze factoren uit en leert de huishoudhulpen hoe hiermee om te gaan.

Opleidingsduur

De opleiding wordt op 1 dagdeel gegeven en zal 4 uur in beslag nemen. De opleiding is vooral theoretisch maar zal met veel interactie gegeven worden. In het begin van de les zal gevraagd worden waar zij vooral mee worstelen bij de uitoefening van hun job en deze thema's zullen behandeld worden in de loop van de cursus. De cursus zal dus nooit volledig vast liggen en altijd hetzelfde zijn maar afgestemd op de nood van de aanwezigen.

Kostprijs

Er zal een vaste prijs per uur worden gehanteerd.