Gedaan met laden. U bevindt zich op: Klantgericht werken.

Klantgericht werken.

  • Vzw VOKANS
  • Erkenningsnummer: VG_E_06254
  • Goedgekeurd op: 30 juni 2017

Beschrijving

De deelnemer leert het verschil kennen tussen een assertieve, passieve of agressieve houding. Ook krijgt de deelnemer meer inzicht in zijn basishouding en kan de verscheidenheid van klanten benoemen. Vanuit praktijkvoorbeelden beschrijft de deelnemer zijn aanpak en deze wordt bijgestuurd met input vanuit de groep. In de opleiding staan we ook stil bij de mogelijke verwachtingen die de klant kan hebben, maar ook bij de mogelijkheden/beperkingen van de organisatie en dus ook de invulling die je als werknemer aan deze verwachtingen kan geven. Aan de hand van theorie, rollenspelen en cases, leren we de deelnemer klantgericht werken.

Opleidingsduur

Deze opleiding duurt 4 uur (1/2 d) - in te plannen na overleg op voor- of namiddag.

Kostprijs

De kostprijs van deze offerte wordt op maat van uw situatie in overleg met u bepaald, in kader van een optimale financiële ontzorging.