Gedaan met laden. U bevindt zich op: Gepast reageren met agressieve klanten / Faire face aux clients agressifs

Gepast reageren met agressieve klanten / Faire face aux clients agressifs

  • Formanac
  • Erkenningsnummer: VG_E_06391
  • Goedgekeurd op: 6 augustus 2019

Beschrijving

Inhoud : Het verschil maken tussen veeleisende en agressieve klanten. De redenen, waarvoor een klant agressief is, te begrijpen. Een assertieve attitude te hebben. Hoe op de kwetsende critici van een klant te reageren. Een gevaarlijke situatie te kunnen identificeren. Samenvatting van het verband met de functie : de huishoudhulpen werken bij de klanten en kennen een deel van hun privé leven. De meeste klanten gedragen zich goed tegenover hen. Maar het kan toch gebeuren, dat een klant geen aangepast gedrag tegenover de huishoudhulp heeft (discriminatie, agressief gedrag, ….). In dat geval kan ze zich bedreigd, vermindert of verwijdert voelen.

Opleidingsduur

De opleiding duurt 4 uur (voor groepen van max. 12 personen). Het is mogelijk, een twee opleiding voor dezelfde groep te organiseren. De opleider geeft verklaringen. Dan als de opleiding vooral op praktijk gebaseerd is, zijn er verscheidene oefeningen.

Kostprijs

De prijs is 400,00 euro (exclusief btw) voor groepen van 12 personen max. Een participatie voor reiskosten kan gevraagd worden : 0,40 euro/km. Als de verscheidene huishoudhulpen van verschillende gezelschappen aan de opleiding deelnemen, is het bedrag : 87,50 euro (exclusief btw) per persoon.