Gedaan met laden. U bevindt zich op: Hotelhouder

Hotelhouder

Opleidingsverstrekker
SYNTRA
Registratienummer
ODB-Z00667
Geregistreerd
op: 1 september 2024

Deze opleiding komt in aanmerking voor

  • Opleidingscheques
  • Vlaams opleidingsverlof

Aantal uren: 310 uur

Eindbeoordeling voorzien: nee

Blended leren: nee

Mentoropleiding: nee

Extra informatie: http://www.syntra.beopent in nieuw venster

Voorwaarden

  • Specifieke voorwaarden per opleidingsincentive

  • Opleidingscheques: beperkende voorwaarde opleidingsniveau

Modules

  • Hotel- en personeelsbeheer | ODB-Z00667-010 | 32 uur
  • Hotelhouder | ODB-Z00667-011 | 1 uur
  • Hotelhouder (kijkstage) | ODB-Z00667-012 | 40 uur
  • Markt en klant voor logies | ODB-Z00667-002 | 20 uur
  • Front Office voor Logies | ODB-Z00667-003 | 20 uur
  • Ontbijt voor Logies | ODB-Z00667-004 | 20 uur
  • Housekeeping voor logies | ODB-Z00667-005 | 20 uur
  • Financieel beheer voor logies | ODB-Z00667-006 | 60 uur
  • Commercieel beheer voor logies | ODB-Z00667-007 | 32 uur
  • Operationeel beheer voor logies | ODB-Z00667-008 | 32 uur
  • Faciliteitenbeheer voor logies | ODB-Z00667-009 | 32 uur

Inhoud van de opleiding

Deze opleiding bereidt voor op een functie van hotelhouder. Met de stevige basis die je leert, kan je gaan werken in kleine of grote hotels of zelf je eigen hotel managen. Voorkennis is niet nodig maar passie wel! is verantwoordelijk voor het beheer en de exploitatie van een hotel. Dit beroep omvat diverse taken en verantwoordelijkheden om ervoor te zorgen dat het hotel soepel en efficiënt functioneert. Je verdiept je in alle taken en verantwoordelijkheden voor het succesvol runnen van een hotel. Markt en klant: Je leert over de verschillende (nationale, provinciale en regionale) actoren binnen het landschap van logies en hotel. Je krijgt info over hoe je je eigen onderneming kan positioneren binnen de markt en hoe je de verschillende doelgroepen binnen de sector kan bereiken. Front office: Hier leer je hoe je de klant ontvangt op een gastvrije manier, de reserveringen beheert en de klanten een aangenaam verblijf garandeert. Ontbijt: Je leert hoe je de klant laat genieten van een bijz