Tijd- en plaatsonafhankelijke klantencontacten
Mortsel wil een tijd- en plaatsonafhankelijke dienstverlening organiseren en schuift daarvoor de volgende use cases naar voor.
- Initiatiefnemers
- Mortsel
- Penhouder
- Mortsel
- Projectoproep
- Oproep 3
- Toegekend budget
- 590.906,15 euro
Melden van beschadigde verkeerssignalisatie
Voor alle burgers en gebruikers van Mortsel die iets willen melden biedt deze vernieuwde aanpak een snellere en efficiëntere behandeling van de melding door interne en externe dispatch van de melding te kanaliseren via een midofficesysteem.
Informatie over bouwen en verbouwen
Voor Mortselaars die informatie wensen over bouwen en verbouwen biedt deze vernieuwde aanpak klantencontact op maat van de burger door de burger de mogelijkheid te geven te kiezen hoe hij zijn klantencontact wenst en daarnaast automatische feedbackmomenten in te bouwen naar de burger.
Versturen van factuur
Voor alle klanten en rechtspersonen die hun diensten aan ons hebben aangeboden en een factuur versturen biedt deze vernieuwde aanpak een volledig digitale en deels automatische behandeling van facturen door een documentcapturingtool te koppelen aan het midofficesyssteem en de boekhouding en uitgaande communicatie via MAGDA documentendienst of PEPPOL te regelen.
Reserveren van zaal
Voor alle burgers, verenigingen, e.d. die een zaal wensen te reserveren en gebruiken biedt deze nieuwe aanpak een volledig digitale reservatie en toegangscontrole van zalen door een reservatiesysteem aan te bieden op de website, het beheer ervan op te vangen via een midofficesysteem (zaalreservatiesysteem) en het toegangssysteem diep te integreren in deze flow.
Succesmeting
Themadag 'Van burgercontact tot besluit'
Op 20 september 2023 gaf het projectteam toelichting over het project(PDF bestand opent in nieuw venster) op de GzG-themadag ‘Van burgercontact tot besluit’.