Gedaan met laden. U bevindt zich op: Tijd- en plaatsonafhankelijke klantencontacten Goedgekeurde projecten

Tijd- en plaatsonafhankelijke klantencontacten

Grootschalige transformatie • Werkplek van de toekomst
In uitvoering

Mortsel wil een tijd- en plaatsonafhankelijke dienstverlening organiseren en schuift daarvoor de volgende use cases naar voor.

Initiatiefnemers
Mortsel
Penhouder
Mortsel
Projectoproep
Oproep 3
Toegekend budget
590.906,15 euro

Deze toepassing hergebruiken in jouw lokaal bestuur?

Ontdek welke meerwaarde dit digitaliseringsproject biedt aan burgers, ondernemingen, verenigingen en lokale besturen. Je verneemt tegelijk hoe het projectteam rekening houdt met gebruiksvriendelijkheid en e-inclusie. Tot slot krijg je info over de gebruikte bouwstenen, de timing en tips voor hergebruik van deze ontwikkeling.

Je kan de video met audiodescriptie voor blinden en slechtzienden openen via het uitklapmenu onder deze video.

Inhoud is aan het laden

Timing: zomer 2024

Hieronder de oorspronkelijke aanvraagdocumenten uit het subsidiedossier. De aanpak van het project kan aangepast en verfijnd worden op basis van nieuwe inzichten opgedaan tijdens het projectverloop. Voor de actuele stand van zaken, gelieve contact op te nemen met het projectteam.

Melden van beschadigde verkeerssignalisatie

Voor alle burgers en gebruikers van Mortsel die iets willen melden biedt deze vernieuwde aanpak een snellere en efficiëntere behandeling van de melding door interne en externe dispatch van de melding te kanaliseren via een midofficesysteem.

Informatie over bouwen en verbouwen

Voor Mortselaars die informatie wensen over bouwen en verbouwen biedt deze vernieuwde aanpak klantencontact op maat van de burger door de burger de mogelijkheid te geven te kiezen hoe hij zijn klantencontact wenst en daarnaast automatische feedbackmomenten in te bouwen naar de burger.

Versturen van factuur

Voor alle klanten en rechtspersonen die hun diensten aan ons hebben aangeboden en een factuur versturen biedt deze vernieuwde aanpak een volledig digitale en deels automatische behandeling van facturen door een documentcapturingtool te koppelen aan het midofficesyssteem en de boekhouding en uitgaande communicatie via MAGDA documentendienst of PEPPOL te regelen.

Reserveren van zaal

Voor alle burgers, verenigingen, e.d. die een zaal wensen te reserveren en gebruiken biedt deze nieuwe aanpak een volledig digitale reservatie en toegangscontrole van zalen door een reservatiesysteem aan te bieden op de website, het beheer ervan op te vangen via een midofficesysteem (zaalreservatiesysteem) en het toegangssysteem diep te integreren in deze flow.

Succesmeting

Themadag 'Van burgercontact tot besluit'