Wil je op de hoogte blijven van belangrijke HR-ontwikkelingen binnen de Vlaamse overheid? Neem dan deel aan de HR-infonetwerken. Informatie, dialoog en netwerking met andere HR-verantwoordelijken staan centraal.
Voor wie?
- Je bent HR-verantwoordelijke binnen de diensten van de Vlaamse overheid. Bijvoorbeeld: HR-businesspartner, HR-generalist, HR-specialist, …
- Je zoekt informatie uit een afgelopen HR-infonetwerk of de planning voor dit jaar.
Planning
Terugblik
Deelnemen op jouw manier
- Je kiest zelf aan welk HR-infonetwerk je deelneemt.
- Elke sessie vindt plaats tijdens de voormiddag. Je volgt heel de sessie of slechts 1 of meerdere HR-thema’s die op de agenda staan. De netwerkpauzes laten je toe om aan te sluiten of het netwerk te verlaten.
- Je kunt deelnemen vanop afstand. Voorlopig gaat het HR-infonetwerk, door coronamaatregelen, online door via MS Teams.
- Je kunt na het netwerk alle informatie online raadplegen.
Waarom deelnemen?
Het HR-infonetwerk ondersteunt je in je ontwikkeling en professionalisering als HR-verantwoordelijke. Inspirerende lezingen, leerrijke cases, nieuwe trends en regelgeving geven je de nodige kennis en motiveren je in je HR-rol. Wat mag je verwachten:
- Informatie over het HR-beleid en de HR-dienstverlening: je krijgt algemene informatie en aankondigingen over beslist beleid, HR-instrumenten, HR-dienstverlening, regelgeving, … Maar ook verdiepende informatie over de HR-thema’s die tijdens dat netwerk centraal staan.
- Dialoog: er is ruimte voor gesprekken met HR-collega’s en het Agentschap Overheidspersoneel. Zo kun je bijdragen aan de interactie tussen de centrale HR-diensten en de departementen en agentschappen.
- Netwerking: je ontmoet andere HR-verantwoordelijken en sleutelpersonen van het Agentschap Overheidspersoneel. Dit zorgt voor meer samenwerking en verbondenheid binnen de HR-groep van de Vlaamse overheid.