Gedaan met laden. U bevindt zich op: Contact bij vragen over e-invoicing E-invoicing
Contact bij vragen over e-invoicing
Heb je als leverancier, aankoper van de Vlaamse overheid, Orafingebruiker of eigenaar van financiële systemen van de Vlaamse overheid nog vragen over e-invoicing? Dan lees je hieronder wie je kan contacteren.
Je bent leverancier
- Wil je weten hoe je aan e-facturatie kan doen?
Dat lees je op onze webpagina. - Heeft je klant je e-factuur niet ontvangen?
- Contacteer je access punt of je softwareleverancier (boekhoudpakket…).
- Indien er geen oplossing komt, contacteer de federale helpdesk van BOSA(opent in uw e-mail applicatie).
Je bent aankoper bij de Vlaamse overheid
- Je wilt weten hoe je je leverancier kan begeleiden?
Verwijs naar de webpagina voor leveranciers. - Je vindt de e-factuur niet in Orafin?
Check de Orafin-rapporten (verworpen en geblokkeerde facturen).
- Staat de factuur in het rapport? Informeer je leverancier over de reden van niet verwerking
en vraag een nieuw e-factuur. - Vind je de factuur ook niet in het rapport terug? Contacteer dan de helpdesk van Orafin(opent in uw e-mail applicatie).
- Staat de factuur in het rapport? Informeer je leverancier over de reden van niet verwerking
- Je hebt een vraag, maar je gebruikt een ander financieel systeem dan Orafin?
Contacteer dan de beheerder van dit financieel systeem. - Je hebt een algemene vraag over e-invoicing?
Kijk eens of je het antwoord vindt op onze webpagina's, of raadpleeg de webpagina's van de (opent in nieuw venster)Federale Overheidsdienst Beleid en Ondersteuning(opent in nieuw venster).
Je bent eigenaar van een financieel systeem van de Vlaamse overheid
- Je hebt technische vragen over e-facturatie?
Contacteer de federale helpdesk van BOSA(opent in uw e-mail applicatie)