Gedaan met laden. U bevindt zich op: Een klacht melden over de Vlaamse Zorgkas

Een klacht melden over de Vlaamse Zorgkas

Hebt u een klacht over de werking of dienstverlening van de Vlaamse Zorgkas? Op deze pagina leest u hoe u uw klacht doorgeeft aan de klachtenmanager. Die onderzoekt uw klacht en geeft u binnen de 8 dagen een melding van ontvangst of indien mogelijk reeds een antwoord op uw klacht. De maximale behandeltermijn is 45 dagen.

Klachtenmanager

Mail uw klacht naar de klachtenmanager van de Vlaamse Zorgkas(opent in uw e-mail applicatie) of stuur een brief naar:

Vlaamse Zorgkas
Klachtenmanager Leen Potloot
Koning Albert II-laan 35, bus 36
1030 Brussel.

Bent u niet aangesloten bij de Vlaamse Zorgkas? Neem dan contact op met uw zorgkas om uw klacht te melden.

Vlaamse Ombudsdienst

Bent u niet tevreden over de behandeling van uw klacht door de Vlaamse Zorgkas? Dan kunt u dat melden aan de Vlaamse Ombudsdienst.