Gedaan met laden. U bevindt zich op: Een probleem met de kaart melden De kaart gebruiken
Een probleem met de kaart melden
Heeft u een fout gezien op een kaart(laag)? Of wenst u een ander probleem te melden? Met de meldingsfunctie kan u vragen, problemen, suggesties, … over een specifieke kaartlaag doorsturen.
Stappen om een probleem te melden
- Zorg er eerst voor dat u sterk genoeg ingezoomd bent in de configuratie (kaartlagen, POIs,...) waarin het probleem zich situeert. De details van wat u op het scherm ziet worden immers automatisch opgeslagen in een URL en samen met uw omschrijving van het probleem mee verzonden naar de helpdesk.
- Klik rechts bovenaan het scherm op Hulp nodig > Meld een probleem met de kaart
→ er verschijnt een pop-up op het scherm. - Klik Klik hier om het formulier te openen.
→ het formulier opent. - Selecteer Type melding, Datalaag en Onderwerp.
- Klik Volgende.
- Voeg één of meerdere contactpersonen toe met de knop Toevoegen.
- Klik Bevestigen.
→ De geselecteerde contactpersonen zullen een antwoord van de helpdesk ontvangen.