Gedaan met laden. U bevindt zich op: Overzicht meldingen raadplegen Meldingen

Overzicht meldingen raadplegen

Het kan nodig zijn om het overzicht van meldingen te bekijken om de status en voortgang te bekijken. De hoeveelheid gegevens die u kan zien is afhankelijk van de rol die u heeft. We leggen de verschillen op deze pagina uit.

Gebruikers en het overzicht van meldingen

RolDoel
MelderEen overzicht bekijken van de meldingen die werden ingediend door mezelf of door collega’s binnen mijn organisatie, om de voortgang en status op te volgen.
Decentraal beheerderEen overzicht bekijken van de meldingen die zijn toegewezen aan mijn gemeente, zodat deze opgevolgd kunnen worden.
Centraal beheerderEen overzicht bekijken van alle meldingen, zodat ik deze kan opvolgen.

Het overzichtsscherm 'Meldingen' verkennen

  1. Klik Meldingen (icoon van een bel) aan de linkerkant van het scherm.
    → Het paneel Meldingen opent, met volgende details:
#Betekenis
1Aantal resultaten op basis van de ingestelde parameters.
2Knop om de lijst te vernieuwen, bijvoorbeeld na statuswijzigingen.
3

Knop om het filterpaneel te openen:

  • Mijn meldingen:
    • Deze optie kan u aanvinken om alleen Eigen meldingen te zien in de resultatenlijst.
  • Status
    • Ingediend
    • Onontvankelijk
    • Toegewezen
    • Afgerond
    • Gevalideerd
  • Behandelaars (enkel voor centrale beheerders):
    • Keuze uit Vlaamse steden en gemeenten.

Klik op Filter toepassen om de resultatenlijst te vernieuwen.

4

Knop om te sorteren op:

  • Datum dat de melding is ingediend:
    • Nieuw naar oud
    • Oud naar nieuw
  • Datum dat de melding is gewijzigd:
    • Nieuw naar oud
    • Oud naar nieuw
5Resultatenlijst op basis van filters en sortering.
6

Als er te behandelen meldingen zijn, wordt een uitroepteken getoond. Dit is enkel bij decentrale beheerders.

Opmerking: de filters en de sortering worden onthouden in uw browser.