Gedaan met laden. U bevindt zich op: De status van een melding wijzigen Meldingen

De status van een melding wijzigen

Gebruikers met de rol Centraal beheerder of Decentraal beheerder kunnen de status van de melding wijzigen. We leggen op deze pagina uit hoe ze dit kunnen doen.

Melders kunnen de status van een melding alleen raadplegen.

De status van een melding wijzigen

  1. Klik Meldingen (icoon van een bel) aan de linkerkant van het scherm.
    → Het paneel Meldingen opent.
  2. (optioneel) Gebruik filters en de sorteermogelijkheden om de gewenste melding te tonen.
  3. Klik op een melding om het detail te tonen.
  4. Klik Melding bewerken, u ziet onderstaande scherm:
#Betekenis
1

Voor het wijzigen van de Status geldt:

  • Wanneer de huidige status = Toegewezen, dan kan de status gewijzigd worden naar:
    • In onderzoek
    • Gesloten
    • Opgelost
    • Afgewezen
  • Wanneer de huidige status = In onderzoek, dan kan de status gewijzigd worden naar:
    • Gesloten
    • Opgelost
    • Afgewezen
2Vul eventueel een bijkomende Opmerking in.
3Knop om naar het bevestigingsscherm te gaan.

In de tweede stap wordt een overzicht van de wijzigingen getoond.

Klik op Melding wijzigen om de wijzigingen op te slaan.