Gedaan met laden. U bevindt zich op: Academiebeleid in uitdagende tijden. Verkennende onderzoeken in het deeltijds kunstonderwijs
Academiebeleid in uitdagende tijden. Verkennende onderzoeken in het deeltijds kunstonderwijs
Het rapport bevat het verslag van de verkennende onderzoeken in het deeltijds kunstonderwijs (dko). Van oktober 2020 tot december 2021 brachten inspectieteams een (virtueel) bezoek aan de Vlaamse academies.
De verkennende onderzoeken gaven een uniek inzicht in de sterktes en uitdagingen in het huidige dko-landschap. Terzelfdertijd werden de academies gestimuleerd om ook in uitdagende tijden zoals tijdens een coronacrisis of bij het implementeren van een nieuw decreet onderwijskwaliteit te bieden.
Het rapport schetst eerst het opzet en het doel van de verkennende onderzoeken vanuit de veranderende contexten. Vervolgens geeft het inzicht in de methodologie. Daarna bespreekt het de resultaten in detail om af te ronden met de belangrijkste inzichten uit het onderzoek en enkele aanbevelingen.
Lees de publicatie
- Uitgever
- Publicatiedatum
- November 2022
- Publicatietype
- Rapport
- Thema's
- Deeltijds kunstonderwijs , Onderwijsinspectie