Grote projecten en programma's van de Vlaamse overheidGrote projecten en programma's van de Vlaamse overheid Rapport • oktober 2024
We need youth: Connecting young minds to empower EuropeWe need youth: Connecting young minds to empower Europe Rapport • oktober 2024
Impact van vraatschade door ganzen op graslanden. Rapport 2024Impact van vraatschade door ganzen op graslanden. Rapport 2024 Rapport • oktober 2024
Buitenlandse afhankelijkheid van Vlaamse waardecreatieBuitenlandse afhankelijkheid van Vlaamse waardecreatie Rapport • oktober 2024
Groeisectoren in Vlaanderen in internationaal perspectiefGroeisectoren in Vlaanderen in internationaal perspectief Rapport • oktober 2024
Medicatie in woonzorgcentra. BeleidsrapportMedicatie in woonzorgcentra. Beleidsrapport Rapport • oktober 2024
Geïdealiseerde processtudie van systeemovergangen naar hypertroebelheid. WP 1.5 Sedimentmodel met dynamische beschikbaarheidGeïdealiseerde processtudie van systeemovergangen naar hypertroebelheid. WP 1.5 Sedimentmodel met dynamische beschikbaarheid Rapport • oktober 2024
Zeldzaam maar zorgwekkend: een kartering van vijf prioritaire plantensoorten van de Unielijst. Terreinwerk in kader van het RadIUS-projectZeldzaam maar zorgwekkend: een kartering van vijf prioritaire plantensoorten van de Unielijst. Terreinwerk in kader van het RadIUS-project Rapport • oktober 2024
Dwarsstroming Zuidergat. Deelrapport 1. GPS vlottermetingenDwarsstroming Zuidergat. Deelrapport 1. GPS vlottermetingen Rapport • oktober 2024
Stroomatlas Zeebrugge. Deelrapport 16. Validatierapport Telemac-3D Zeebrugge modelStroomatlas Zeebrugge. Deelrapport 16. Validatierapport Telemac-3D Zeebrugge model Rapport • oktober 2024
Brug over de IJzer te Diksmuide. Aanpassing ontwerp oever- en bodembeschermingBrug over de IJzer te Diksmuide. Aanpassing ontwerp oever- en bodembescherming Rapport • oktober 2024
Zeeschelde-Sluis Wintam. Bepaling hydraulische belasting op drooglegkuipZeeschelde-Sluis Wintam. Bepaling hydraulische belasting op drooglegkuip Rapport • oktober 2024
Nautische toegankelijkheid Kanaal Gent-Terneuzen voor scheepsbreedte tot 38.5 m. Eindrapport – Impactstudie bodemprofiel en Full Mission Bridge simulatiesNautische toegankelijkheid Kanaal Gent-Terneuzen voor scheepsbreedte tot 38.5 m. Eindrapport – Impactstudie bodemprofiel en Full Mission Bridge simulaties Rapport • oktober 2024