Leraren doorheen de loopbaan : deelname aan, intensiteit van en behoefte aan professionaliseringLeraren doorheen de loopbaan : deelname aan, intensiteit van en behoefte aan professionalisering Rapport • december 2015
Jobtevredenheid van Vlaamse leraren en de samenhang met leraar- en schoolkenmerkenJobtevredenheid van Vlaamse leraren en de samenhang met leraar- en schoolkenmerken Rapport • december 2015
Maatschappelijke waardering door de ogen van de leraar en de samenhang met leraar- en schoolkenmerkenMaatschappelijke waardering door de ogen van de leraar en de samenhang met leraar- en schoolkenmerken Rapport • december 2015
Schoolleiders doorheen de loopbaan : deelname aan en intensiteit van professionaliseringSchoolleiders doorheen de loopbaan : deelname aan en intensiteit van professionalisering Rapport • december 2015
Denken, handelen en professionele ontwikkeling van Vlaamse leraren en schoolleiders. Eerste resultaten van de Teaching And Learning International Survey (TALIS) 2013Denken, handelen en professionele ontwikkeling van Vlaamse leraren en schoolleiders. Eerste resultaten van de Teaching And Learning International Survey (TALIS) 2013 Studie • juni 2014
Vreemdetalenkennis in Vlaanderen. Verdere verkenning van de resultaten van het ESLC-onderzoekVreemdetalenkennis in Vlaanderen. Verdere verkenning van de resultaten van het ESLC-onderzoek Rapport • december 2013
Digitale leesvaardigheid volgens PISA 2009Digitale leesvaardigheid volgens PISA 2009 Rapport • juni 2013
Vlaamse vreemdetalenkennis in Europees perspectief. Balans van het ESLC-onderzoekVlaamse vreemdetalenkennis in Europees perspectief. Balans van het ESLC-onderzoek Rapport • juni 2012
Professionalisering in de praktijk. Evaluatie van het professionaliseringsbeleid van basis- en secundaire scholenProfessionalisering in de praktijk. Evaluatie van het professionaliseringsbeleid van basis- en secundaire scholen Rapport • mei 2012
Wetenschappelijke begeleiding en evaluatie van de CLIL-projecten in het secundair onderwijs in VlaanderenWetenschappelijke begeleiding en evaluatie van de CLIL-projecten in het secundair onderwijs in Vlaanderen Rapport • april 2011
Sociale ongelijkheid bij de overgang van basis- naar secundair onderwijs: een onderzoek naar de oriënteringspraktijkSociale ongelijkheid bij de overgang van basis- naar secundair onderwijs: een onderzoek naar de oriënteringspraktijk Brochure • april 2011
The L-factor in your company or organisation. Working on literacy in the workplace benefits both employers and employeesThe L-factor in your company or organisation. Working on literacy in the workplace benefits both employers and employees Folder • december 2010
The L-factor in your company or organisation. Literacy in the workplaceThe L-factor in your company or organisation. Literacy in the workplace Brochure • december 2010
The L-coach. Integrated literacy training in vocational training. Step-by-stepThe L-coach. Integrated literacy training in vocational training. Step-by-step Folder • december 2010