Gedaan met laden. U bevindt zich op: XR developer

XR developer

Opleidingsverstrekker
SYNTRA
Registratienummer
ODB-Z00487
Geregistreerd
op: 12 juli 2021

Deze opleiding komt in aanmerking voor

  • Opleidingscheques
  • Vlaams opleidingsverlof
  • Vlaams opleidingskrediet

Aantal uren: 750 uur

Eindbeoordeling voorzien: ja

Blended leren: nee

Mentoropleiding: nee

Extra informatie: http://www.syntra.beopent in nieuw venster

Voorwaarden

  • Specifieke voorwaarden per opleidingsincentive

  • Opleidingscheques: beperkende voorwaarde opleidingsniveau

  • Opleidingskrediet: beperkende voorwaarde opleidingsniveau

Modules

  • 3D Modeling voor XR | ODB-Z00487-001 | 52 uur
  • Toegepast AR/MR design | ODB-Z00487-010 | 24 uur
  • Toegepast VR design | ODB-Z00487-011 | 24 uur
  • XR design advanced | ODB-Z00487-012 | 52 uur
  • XR design basis | ODB-Z00487-013 | 52 uur
  • EP XR developer | ODB-Z00487-014 | 1 uur
  • XR middelen en toepassingen | ODB-Z00487-015 | 24 uur
  • XR Project - analyse en planning | ODB-Z00487-016 | 32 uur
  • XR Project - development | ODB-Z00487-017 | 52 uur
  • XR Project - Testing | ODB-Z00487-018 | 32 uur
  • XR Project - Uitrol | ODB-Z00487-019 | 52 uur
  • Agile projectmanagement | ODB-Z00487-002 | 9 uur
  • XR Projectbegeleiding | ODB-Z00487-020 | 52 uur
  • Design project en briefing | ODB-Z00487-003 | 20 uur
  • Digitale beeldbewerking voor XR | ODB-Z00487-004 | 52 uur
  • Game engine advanced | ODB-Z00487-005 | 52 uur
  • Game engine basis | ODB-Z00487-006 | 52 uur
  • Game engine scripting | ODB-Z00487-007 | 52 uur
  • Inleiding tot UX/UI | ODB-Z00487-008 | 32 uur
  • Soundproductie voor XR | ODB-Z00487-009 | 32 uur

Inhoud van de opleiding

Extended Reality of XR is de verzamelnaam voor Augmented Reality (AR) of Mixed Reality (MR), en Virtual Reality (VR). XR specialisten kunnen worden ingezet in een uiteenlopende werkgebieden. XR toepassingen worden ontwikkeld voor toepassingen in training, maintenance, bouw, zorg, afstandswerken, entertainment, communicatie Succesvol afgestudeerde cursisten hebben een stevige technische kennis en ervaring in de meest gebruikte technologieën (bv Unity, Microsoft MRTK, C#, de verschillende AR/VR brillen, ), met een onderbouw van processen die aansluiten bij de werkmethodes in de markt (bv 3D modeling, 2D design, UI principes, Scrum, ) . Op deze wijze zijn ze technisch inzetbaar in een breed veld van toepassingen, en hebben ze voldoende kennis en voeling met de gebruikelijke workflows en partners waarmee ze in contact komen. Bij een noodzaak voor verdere verzelfstandiging weten ze ook in welke gebieden ze zich verder kunnen specialiseren. Zoals andere developer profielen, werken XR developers vaak project