Hospitality Manager
- SYNTRA
- ODB-Z00130
- op: 1 september 2019
Deze opleiding komt in aanmerking voor
- Opleidingscheques
- Vlaams opleidingsverlof
- Vlaams opleidingskrediet
Aantal uren: 370 uur
Eindbeoordeling voorzien: ja
Blended leren: nee
Mentoropleiding: nee
Extra informatie: http://www.syntra.be opent in nieuw venster
Voorwaarden
Specifieke voorwaarden per opleidingsincentive
Opleidingscheques: beperkende voorwaarde opleidingsniveau
Opleidingskrediet: beperkende voorwaarde opleidingsniveau
Modules
- Communicatieve vaardigheden | ODB-Z00130-001 | 28 uur
- Business Lab: lanceer een start-up | ODB-Z00130-010 | 120 uur
- Business Lab: intake | ODB-Z00130-011 | 1 uur
- Coaching werkplekleren / 1 u /vrijstelbaar volgens de voorwaarden van het werkplekleren | ODB-Z00130-012 | 1 uur
- Hospitality Manager | ODB-Z00130-013 | 38 uur
- Coaching stage/ 1u | ODB-Z00130-014 | 1 uur
- Serviceverlening | ODB-Z00130-002 | 20 uur
- Wereldculturen | ODB-Z00130-003 | 28 uur
- Hospitality Manager | ODB-Z00130-004 | 38 uur
- Managementvaardigheden | ODB-Z00130-005 | 32 uur
- Organisatievaardigheden | ODB-Z00130-006 | 20 uur
- Hospitality Manager | ODB-Z00130-007 | 1 uur
- Business Lab: intake | ODB-Z00130-008 | 1 uur
- Business Lab: plan een start-up | ODB-Z00130-009 | 41 uur
Inhoud van de opleiding
Hospitality is gastvrijheid. Een hospitality manager is dus een manager die in de gastvrijheidssector werkt. In de praktijk gaat het vaak om een horeca functie, maar al zijn ook hospitality managers in zalencentra, pretparken en evenementenhallen. Een hospitality manager zorgt ervoor dat gasten een prettige ervaring hebben. Daartoe creëert de hospitality manager de juiste verwachtingen, een prettige sfeer, biedt een onberispelijke service aan en verrast gasten op een originele manier. De hospitality manager geeft leiding aan een team. Het takenpakket van een hospitality manager is enorm breed. Zo houdt een hospitality manager zich bezig met de inkoop, de marketing, het personeelsbeleid, de administratie en de financiën. Dit alles creëert de juiste randvoorwaarden voor een onvergetelijke ervaring voor gasten, die daardoor graag terugkomen en nieuwe gasten doorverwijzen.