Gedaan met laden. U bevindt zich op: inleven en flexibiliteit : werken met de gewoontes van de klant
inleven en flexibiliteit : werken met de gewoontes van de klant
Beschrijving
Deze vorming leert dienstenchequemedewerkers empathisch en flexibel te communiceren met klanten, rekeninghoudend met hun gewoontes en emoties. Medewerkers gebruiken de ijsberg methodiek om verborgen behoeften te ontdekken en leren het verschil en referentiekader te herkennen.
Praktische oefeningen helpen hen flexibel om te gaan met verschillende klantwensen en het verschil te zien met de eigen behoeften en gewoontes. Dit versterkt het vertrouwen en de communicatie met diverse klantgroepen, zoals ouderen en jonge gezinnen.
Opleidingsduur
De opleiding wordt klassikaal aangeboden in een totaalpakket van 3 uren voor groepen van max. 15 deelnemers.
Een korte pauze van 10 min. is hierin inbegrepen. Het aanvangsuur wordt afgesproken met het bedrijf in kwestie. Deelnemers dienen vooraf geen voorbereidingen te maken. De training kan op locatie bij het bedrijf worden gegeven of op een externe locatie die wordt gehuurd.
Kostprijs
De kostprijs voor de opleiding bedraagt 530 euro excl. BTW, verplaatsingskosten en drukwerk.