Gedaan met laden. U bevindt zich op: "Communiceren, met je klant en met je werkgever"

"Communiceren, met je klant en met je werkgever"

  • MENTOR
  • Erkenningsnummer: VG_E_06458
  • Goedgekeurd op: 17 april 2020

Beschrijving

Als dienstencheque-werknemer is een goeie communicatie belangrijk om zelf tevreden te zijn over je werk. De communicatie naar je klant is dus essentieel. Als je ook goed communiceert naar je werkgever, kan je bovendien vervelende situaties en spanningen vermijden. Inhoud van de opleiding : *Communiceren met je klant -Duidelijke afspraken maken/lijstje maken -Verwachtingen van de klant -Professioneel communiceren -Non verbale communicatie - lichaamstaal -Welke taken mag je doen ? -Assertiviteit *Communiceren met je werkgever -Telefoneren -Feedback -Kritiek

Opleidingsduur

De opleiding duurt 4 uur, wordt in de vorm van een dagdeel aangeboden (voor- of namiddag). De opleiding wordt gegeven op een door het dienstenchequebedrijf gekozen locatie, in Vlaanderen.

Kostprijs

De kostprijs voor de opleiding bedraagt 625,00 euro. Dit is exclusief vervoerkosten van de opleider die 0,40 euro/km bedragen.