Gedaan met laden. U bevindt zich op: Oeps, wat nu?

Oeps, wat nu?

  • ATMETIS
  • Erkenningsnummer: VG_E_06382
  • Goedgekeurd op: 7 juni 2019

Beschrijving

Tijdens deze opleiding leren de dienstencheque-werknemers hoe ze moeten omgaan met "oeps"-momentjes. Dit kan heel breed gaan zoals bv. "Ik ben de sleutel van mijn klant verloren", "ik heb iets stuk gedaan", "Er wordt aangebeld aan de deur",... . Er wordt besproken wat je in dergelijke situaties het best wel en zeker niet kan doen. En nòg beter : hoe je dergelijke situaties kan voorkomen. Het uiteindelijke doel is om de relatie tussen klant en dienstencheque-medewerker te optimaliseren. Tevreden klanten en tevreden dienstencheque-medewerkers zorgen voor een meer klantgerichte aanpak wat leidt tot meer algemene tevredenheid en minder klachten.

Opleidingsduur

Deze training duurt 4 uur. De training wordt gegeven op een moment die wordt vastgelegd in samenspraak met de klant. Wij verwachten dat de klant de geldende sociale wetgeving volgt inzake uitbetaling van opleidingsuren. De training wordt aangeboden aan dienstencheque-ondernemingen als in-house training en kan ook als open opleiding worden georganiseerd. De locatie waar de training doorgaat hangt af van de vraag van de opdrachtgever. Atmetis heeft overal in het land voldoende locaties ter beschikking.

Kostprijs

Voor in-house trainingen hanteren we een uurtarief van 139,00 euro, aangevuld met kilometervergoeding en eventuele kosten voor de locatie. Open opleidingen zullen georganiseerd worden aan 82,50 euro per persoon. Deze prijzen zijn exclusief 21 % BTW.