Gedaan met laden. U bevindt zich op: Klachten-en conflicthantering : zo ga je er positief mee om.

Klachten-en conflicthantering : zo ga je er positief mee om.

  • Zorgpunt vzw
  • Erkenningsnummer: VG_E_06376
  • Goedgekeurd op: 15 maart 2019

Beschrijving

Deze opleiding leert de huishoudhulpen wat het begrip "klanten" betekent en hoe ze op een professionele, assertieve manier kunnen omgaan met klachten en kritiek die klanten kunnen/mogen geven. Er wordt gekeken welk soort klachten er precies opduiken in de werkcontext. Belangrijk is de bewustwording van het belang van tevreden klanten. Ook worden hun manieren aangereikt om op een, voor beide partijen, effectieve manier te reageren op opmerkingen en feedback. Er wordt eveneens dieper ingegaan op het begrip eigenwaarde en zelfvertrouwen.

Opleidingsduur

Duur : voor- of namiddag - telkens 4 uur (in samenspraak met de klant). Groepsgrootte : maximum 15 personen. Organisatie : al het nodige materiaal wordt voorzien door Zorgpunt. Lokatie : bedrijfsintern of bedrijfsextern of in de lokalen van Zorgpunt.

Kostprijs

Prijs opleiding: € 550,00 Alle materiaal van deze opleiding inbegrepen. Huurprijs : op locatie bij Zorgpunt : 60,00 euro/halve dag. Huurprijs : externe locatie : ten laste van de opleidingsaanvrager.