Gedaan met laden. U bevindt zich op: Schriftelijke communicatie i.f.v. een goede dienstverlening

Schriftelijke communicatie i.f.v. een goede dienstverlening

  • IN-Z
  • Erkenningsnummer: VG_E_06279
  • Goedgekeurd op: 1 december 2017

Beschrijving

Efficiënt en goed communiceren met klanten/collega's is essentieel. Het creëert duidelijkheid en voorkomt misverstanden, het zorgt voor een goede samenwerking, afspraken worden nagekomen. Kortom beide partijen weten wat ze van elkaar mogen verwachten. Communicatie gaat verder dan enkel het verbale. Veel klanten zijn niet aanwezig wanneer de dienstenchequemedewerker aan het werk is. In dit geval is het belangrijk dat de medewerker zich schriftelijk goed kan uitdrukken. Dit geldt ook voor de medewerkers die belangrijke informatie moeten overbrengen naar een andere zorgverlener van de klant. -Wat schrijft ik op en hoe schrijf ik het op ? -Op welke manier meld ik dat ik iets niet heb kunnen doen ? - Hoe gebruik ik het sommunicatieschrift tussen mij en een zorgverlener ? - Hoe formuleer ik een boodschap als de klant/familie mee kan lezen ? -Waar moet ik op letten wat betreft het beroepsgeheim ? Op bovenstaande vragen en meer geven we een antwoord in de opleiding 'Schriftelijke communicatie i.f.v. een goede dienstverlening'.

Opleidingsduur

Duur : 1 sessie van 3,50 u (het precieze aanvangsuur : te bepalen door de opdrachtgever). Groepsgrootte : minimum 6, maximum 14 deelnemers. Locatie : te bepalen door de opdrachtgever.

Kostprijs

675,00 euro excl. verplaatsingskosten voor 1 sessie van 3,50 uur. Agora is niet BTW-plichtig.