Gedaan met laden. U bevindt zich op: Klantgerichte communicatie
Klantgerichte communicatie
Beschrijving
In deze opleiding leren deelnemers klantgericht communiceren (face-to-face, per telefoon, sms, schriftelijk, digitaal...). Volgende thema's komen aan bod : waarom klantgerichte communicatie ? Wat is een klantgerichte houding ?, behoeften van klanten verkennen, vragen van klanten begrijpen, duidelijke uitleg geven aan klanten, omgaan met moeilijke situaties, actief luisteren als onderdeel van een goede communicatie. Een dienstencheque-werknemer werkt steeds bij klanten thuis. Een goede communicatie tussen de werknemer en de klant is van groot belang om duidelijkheid te hebben over de afspraken tussen beiden, om de opdracht goed te kunnen uitvoeren, een vertrouwensband te creëren, etc.
Opleidingsduur
De opleiding duurt 1 dagdeel (4u). De 4u opleiding worden op éénzelfde dag gegeven.
Kostprijs
Groep INTRO vraagt 100,00 euro/u instructiekost + 0,40 euro/km verplaatsingskost.