Gedaan met laden. U bevindt zich op: Bouwen aan klantenvertrouwen
Bouwen aan klantenvertrouwen
Beschrijving
We staan samen met de deelnemers stil bij het begrip vertrouwen bij de klant. Aan de hand van praktische oefeningen en veel tips, denkt de huishoudhulp na hoe hij of zij kan werken aan klantenvertrouwen. De opleiding is gebaseerd op 4 niveau's: - INZIEN dat klantenvertrouwen belangrijk is en de werksituatie bevordert - WETEN wat vertrouwen betekent, en welke waarden dit stimuleren - KUNNEN nagaan voor zichzelf waarin de huishoudhulp nog kan groeien - TOEPASSEN van den tips in de werksituatie. Dit doen we via tips, praktijkervaringen en een oefenboek.
Opleidingsduur
De standaardopleiding neemt 4 uur in beslag. Een dagdeel (halve dag) wordt voorzien. Maatwerk is mogelijk, we spelen dan ook graag in op de noden of vragen van de klant. Het betreft een opleiding waarin het praktische aspect centraal staat, we hanteren een interactieve aanpak. Iedere cursist ontvangt een syllabus, een oefenboek en een attest. Op het einde van de vorming vullen de cursisten een evaluatieformulier in, zo kunnen we werken aan eventuele verbeterpunten.
Kostprijs
De prijs voor de standaardopleiding (4 uren) bedraagt ¤ 310 met een maximum van 15 cursisten (per extra cursist meerprijs van ¤ 15).