Gedaan met laden. U bevindt zich op: Klantgericht communiceren

Klantgericht communiceren

  • VIAC
  • Erkenningsnummer: VG_E_00834
  • Goedgekeurd op: 24 maart 2014

Beschrijving

Voor het dienstencheque-bedrijf is het belangrijk dat de klant tevreden is over het geleverde werk en over de persoon die de huishoudelijke hulp levert. In deze vorming leren de poetshulpen wat de klant van hen verwacht, waarom zij assertief mogen zijn, wanneer zij assertief moeten zijn en hoe zij assertief kunnen zijn. Zij vernemen hoe conflicten zich kunnen aandienen hoe zij kunnen omgaan met conflictsituaties.

Opleidingsduur

Deze vorming wordt verzorgd voor maximaal 20 personen. De vorming bestaat uit een opleidingsdag van 7 uur.

Kostprijs

De kostprijs van de vorming is een groepsprijs en bedraagt 125 euro per lesuur, of 875 euro voor 7 uur. Hierbij worden nog de verplaatsingskosten van onze lesgevers aangerekend. De prijs kan jaarlijks worden aangepast.