Gedaan met laden. U bevindt zich op: Klantgericht communiceren
Klantgericht communiceren
Beschrijving
Huishoudhulpen komen in hun werksituatie in contact met allerhande klanten (klant, consultant, directie). In deze opleiding 'klantgericht communiceren' krijgen de deelnemers technieken aangereikt om op een duidelijke en klantgerichte manier te woord te staan. In functie van de vraag leren deelnemers : zich op een adequate en assertieve manier uit te drukken. Daarnaast leren de huishoudhulpen het belang van luisteren en omgaan met feedback, het belang van de eerste indruk en van hun verbaal en non verbaal gedrag. Aan de hand van praktijkgerichte oefeningen wordt gewerkt naar het verbeteren van de communicatiestijl van elke deelnemer, met zowel de zichtbare als de onzichtbare klant.
Opleidingsduur
De opleiding 'Klantgericht communiceren' wordt aangeboden in een pakket van 4 uren voor groepen van max. 12 deelnemers. Aanvangsuur wordt afsproken met het bedrijf. Opleidingen kunnen doorgaan op de gekozen locatie van het bedrijf. Op aanvraag kan TalentIndex een locatie voor u voorzien. De training wordt gegeven door ervaren trainers met een grondige kennis van de sector, zowel op opleidings- als managementniveau.
Kostprijs
De basisprijs is 625,00 euro/dagdeel (4 uren) voor een groep van max. 12 deelnemers. Inbegrepen in deze prijs zijn : didactisch materiaal en cursusmateriaal. Deze prijs is exclusief BTW en verplaatsingskosten (wettelijke km-vergoeding). TalentIndex heeft ervaren trainers over gans België, waardoor de verplaatsingskosten beperkt worden. Deze opleiding wordt gegeven in het Nederlands en het Frans.